2 Temmuz 2015 Perşembe

Alexa Chung

Alexa Chung'ı tanıyanlar el kaldırsın. Manken, sunucu, oyuncu, editör ve de çiçeği burnunda tasarımcıdır kendisi. Hayranlığımı kazandığı ilk nokta gözleri olmuştur. Rabbim öyle bir göz yapısı vermiş ki içten içten kıskanmamak mümkün değil.



Tabi bu durumu tek farkeden ben değilim. İngiltere'nin ünlü göz makyajı ürünleri markası EYEKO' da Alexa Chung ablamızdan etkilenmiş ki kendisini reklam yüzü yapmış. Çok çok başarılı bir iş ortaklığı olmuş bence. Eyeko'nun ürünleri gerçekten güzel. Ben de kullanıyorum da oradan biliyorum, internet bilgisi değil yani;) Alexa ile bir ortak noktam var işte ayhh :)




Paraben ve SLS içermiyorlar. Herkes için iyi haber olsa da lens kullananlar için bir kat daha iyi bir haber bence. Eyeliner, maskara, göz kalemi, kaş şekillendirici ve besleyici, far, kirpik kıvırıcı ürün yelpazesinin içinde.

Eyelinerları kalıcı ve kalem şeklinde olduğundan çok rahat uygulanıyor, Maskarada dünya kadar çeşidi var mutlaka size hitap edeni vardır. Farlara gelince dumanlı göz makyajı için yapılmışlar. Adı bile Me & My Shadow. Göz kalemleri acayip kalıcı ama ilginçtir ılık suyla kolayca çıkıyor. Eyeko kullanmanız tavsiye edilir gerçekten!!!!





Eyeko'nun tüm ürünlerini VAVENDU'dan indirimle ve yanında sürpriz küçük numunelerle alabilirsiniz. Sevdim ben siteyi. ;)


Yani kısaca bu muhteşem gözlü kadın gözlerine hayran bırakmak için Eyeko kullanıyor. Bu bir sır değil ama bilmeyenler ya da tanımayanlar için paylaşmak istedim.














Hiç yorum yok:

Yorum Gönder